Powered By Blogger

Isnin, 13 Disember 2010

ZAMAN DULU-DULU / THE OLD DAYS.


Aku di kanan sekali. Sebelah aku ialah sepupu aku Shaiful Lizan dan kiri sekali ialah adik aku Johan.

Me sitting at the right. My cousin sitting beside me and my younger brother Johan sitting at the left.


Aku duduk di tengah. duduk di kiri ialah adik aku Johan dan Shaiful Lizan sepupu aku duduk di kanan.

Me sitting at the middle. My cousin sitting at the right and my younger brother sitting at the left.



Aku duduk di kanan. adik aku di kiri. Arwah ayah aku dan emak aku berdiri di belakang.

Me sitting at the right and Johan sitting besides me. My late father and my mother standing at the back.


Aku ketika bayi. Nampak tembam macam orang sekarang kata chubby.

Me when was baby.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan