Powered By Blogger

Selasa, 14 Disember 2010

ZAMAN SERONOK / ENJOYING MOMENTS

Aku di kanan manakala adik aku Johan di kiri.

Me sitting at the right and Johan at the left.


Aku berdiri di kanan, Johan di sebelah aku. Mak aku berbaju biru di belakang, adik aku Jamilah tersepit di sebelah aku, makcik aku dan arwah datuk aku.

Me standing at the right and Johan besides me. My mother at the back with my sister Jamilah, my auntie and my late grandfather.

Aku duduk di kanan. adik aku Jamilah di sebelah dan Johan di kiri. Emak aku duduk di kiri, makcik aku dan arwah datuk aku.

Me sitting at the right, Jamilah besides me, Johan at the left. My mother sitting at the left (back), my auntie besides her and my late grandfather.



Aku berdiri di belakang bersama emak aku dan adik aku Jamilah di sebelah aku. Adik aku Johan duduk di kiri dan di sebelahnya sepupu kami Fazlina.

Me standing at the right with my mother and my sister Jamilah besides me. Johan sitting at the front with our cousin Fazlina.

Aku di kanan sekali, adik aku Johan, kakak angkat kami kakak Ina dan Jamilah di kiri.

Me at the right and Johan besides me. Jamilah at the left and our adopt sister kak Ina.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan